Pokud patříte mezi začínající podnikatele, možná jste se s termíny copywriting, linkbuilding či SEO nesetkali. Názvy možná zní odborně či složitě, ale ve skutečnosti se jedná o jednoduchý nástroj pomáhající organizacím k růstu, ke zvýšení prodeje či poptávce služeb. A to bývá zpravidla cílem každého podnikající člověka. Online reklama vládne světu PR, a to z mnoha důvodů.
Co pro vás může udělat copywriter?
Můžete si myslet, že umíte psát. Ovšem dobrý copywriter je nejen dobrým „spisovatelem“, ale také prodejcem. Jeho slova umí zaujmout zajímavým plnohodnotným obsahem (o vašem produktu, službě atd.), a současně ponoukne čtenáře ke kliknutí na „proklik“. Ten samozřejmě vede na váš web či e-shop. Copywriting je jednoduchá, a především levná a efektivní, online reklama.
Copywriter vás propojí se zákazníky
Copywriter bravurně zvládá hru se slovy a dokáže napsat „prodejní“ článek i o produktu, který je mu zcela cizí. Základem takového článku jsou klíčová slova, SEO a PPC. Jejich správné používání v článku poskytne zákazníkovi základní informace a tím vás více s nimi propojí, to vše nenásilnou formou. Zákazník má v takové chvíli pocit, že se k nákupu rozhodl zcela sám. Při plánování reklamy pomáhá copywriting přilákat nové zákazníky a klienty k opakovaným nákupům.
Copywriting dostane vaši značku do povědomí
Čím více budou lidé narážet na vaše produkty a na vaše služby, tím snadněji si značku zapamatují. A kde lidé tráví většinu času? Na internetu. K tomu, aby si lidé spojili produkty s vaší značkou, není potřeba statisíce korun, když máte silný copywriting. Ostatně, nejen o příznivých cenách a různých možnostech se můžete přesvědčit na webu kvalitneseo.cz.
Oslovení konkrétní cílové skupiny
Každá služba nebo produkt má své cílové zákazníky, není tedy lhostejné, na jakém magazínu vyjde váš PR článek. Na webu kvalitneseo.cz můžete mít dispozici až 200 magazínu s velmi rozmanitým zaměřením, což zvyšuje šance na kliknutí zpětného odkazu v PR článku (linkbuilding).