- Komerční sdělení -aktualne
- Reklama -zprávy

Jak oslovit příslušné odborníky prostřednictvím webu?

Každý, kdo plánuje nové webové stránky, by měl mít definovanou cílovou skupinu, tj. na koho jsou webové stránky zaměřeny. Říká se, že v online prostředí je možné prodat prakticky vše, od špendlíku až po novostavbu domu. 

To je pravda, ale musíte vědět, jak tuto cílovou skupinu oslovit. Samostatnou kapitolou je pak situace, kdy potřebujete oslovit odborníky v určité oblasti. Jak to udělat? 

Vytvoření samostatné webové stránky s obsahem pro profesionály

Pokud potřebujete zaujmout v online prostoru a využít jej jako kanál k získání nových zákazníků, pak je tvorba moderných webstránok jedním z prvních a nezbytných kroků. V některých obchodních segmentech se vyplatí zaměřit se nejen na koncové zákazníky, ale také na odborníky, kteří daný produkt přímo používají při své práci. V důsledku toho se může stát, že budete s určitými cílovými skupinami pracovat tak často, že se vám vyplatí vytvořit pro ně speciální webové stránky, organizovat speciální akce a vytvářet speciální newsletter. Stručně řečeno, podávejte informace trochu jiným způsobem než koncovým zákazníkům. 

Klíčem k úspěchu je správná segmentace

Abychom překročili rámec teorie, podívejme se na konkrétní příklad dobře řízené segmentace. Webové stránky jsou také důležitým prodejním kanálem pro výrobce a prodejce plechových střech. I když si člověk může objednat střechu online, velmi často spolupracuje s projektanty, architekty a také s dodavateli, jako jsou klempíři. 

Z tohoto důvodu byly vytvořeny speciální webové stránky pro odborníky, které poskytují informace pro každého zástupce těchto profesí. Architekti mohou na specializovaných webových stránkách najít odborné a přesné informace o kovových střechách, zatímco dodavatelé zde najdou užitečné tipy, které se jim budou hodit při instalaci kovových střech. Platí tedy, že na  bitumat.sk můžete prodávat vše online, například i výrobky jako tepelné izolace a hydroizolace, ať už je inzerujete jakkoli. 

Foto: elements.envato.com

PR článek

Další články autora