- Komerční sdělení -aktualne
- Reklama -zprávy

Otestovali jsme Menuland aplikaci

Online doručování jídel kurýrem na adresu se postupem času stává standardem a na našem trhu existuje řada možností jak využít takový servis. Představíme si námi testovanou službu Menuland.sk, která působí v Bratislavě.

Hlavní zaměření této internetové platformy je na bratislavskou část Ružinov, kde samotná služba začínala (kdysi ještě jako menuruzinov.sk). Později rozvoz rozšířila také o naše největší sídliště – Petržalku, a také o Staré a Nové město. Otestovali jsme samotný princip objednání jídel, jejich doručování i chuť. Není tajemstvím, že během nynější korony od roku 2020 se výhody online dodávek potravin zlepšily a zároveň umožnily provozovatelům fungovat a udržet provoz i během lockdownů či jiných omezení. A přestože se tento způsob objednávání jídel jeví jako velmi dobrý, může mít i nevýhody. Připomeňme, že kromě rozvozu nabízí Menuland.sk také prodej přes okénko a také přes tzv. „Drive-in“ tak, aby zákazníci mohli přijet s autem přímo k okénku po čerstvě uvařený a zabalený oběd.

Přestože online objednávka jídel poskytuje nové pracovní příležitosti a možnosti prodeje, je často kritizována za vysoké provize, které účtuje provozovatel restauracím za zprostředkování prodeje jejich produktů. To v případě námi testovaného řešení od Menuland.sk neplatí, protože kuchyň, personál pečující o celý chod, jakož i kurýři, kteří dopravují jídla, jsou pod jednou střechou a společností. Jedná se tak o zajímavé „all-in-one“ řešení. Kromě klasické dopravy má společnost také restauraci, kde si zákazník může sednout, objednat a zkonzumovat jídlo za běžných podmínek. Když přišla první omezení, společnost věnovala rozvozu jídel již pět let, takže mohla zúročit své dosavadní zkušenosti. V době korony začaly objednávky výrazně přibývat a noví zákazníci objevovali méně tradiční donášky jídla objednané online.

Mapa dostupnosti služby Menuland.sk

Koncept Menuland.sk je postaven na kombinování více chutí. To znamená, že je na výběr jídlo pro širší skupinu lidí. Vaření a donáška jídla je pouze v pracovních dnech, přičemž pro každý den jsou na výběr čtyři jídla (běžné menu) a osm jídel z týdenní nabídky. K hlavnímu jídlu lze objednat polévku, na výběr jsou dvě, z toho jedna se vždy obměňuje (slepičí polévka jako klasika je jako „stálice“). Ty doplňují čtyři druhy salátu a také možnost zvolit si ze čtyř dezertů. Ve srovnání s jinými řešeními (které nabízejí online objednávky a dovoz přímo z různých restaurací) je to poněkud nevýhoda v menším výběru jídel, ale zřejmě si každý vybere. Jsou situace, kdy bychom ocenili služby io víkendu či svátcích, ale koncept Menuland.sk cílí spíše na pracující lidi v době pracovních dnů, kdy je po vařeném jídle větší poptávka.

V denním menu jsou zpravidla první dva obědy s masem (s různými přílohami) doplněna o jídlo pro vegetariány (zelenina a těstoviny) a také vietnamská či thajská jídla. Týdenní nabídka se obměňuje jednou za týden a doplňuje nabídku jídel s masem a přílohami. Ke jídlům lze objednat dezerty, saláty a kombinovat si tak pestrou skladbu jídla. Líbí se nám, že společnost při denních menu nabízí na webu také fotky jednotlivých jídel spolu s přílohami tak, jak je kurýr doručuje. Nerozhodným tak pomůže zorientovat se a vybrat co nejvíce vyhovující jídlo. A pokud jde o způsob objednání, jsou zde dvě možnosti: online objednávka přes web, kde si uživatel „vykliká“ vše co chce a v košíku za jídlo zaplatí předem, nebo nastaví možnost platby hotovostí či karty (přímo kurýrovi při převzetí jídla), nebo zavolá na telefonickou linku Menuland.cz, kde si jídlo objedná telefonicky.

PR článek

Další články autora